Hej,
Precis köpt hus. Fjärrvärme med vad jag tror är ettrörssystem.
Alla radiatorer utom ett har termostaten på bilden:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har googlar mig till att den kan heta Fjellingsbro M68.
Radiatorn i köket ser dock ut såhär:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad är detta? Är termostaten bortmonterad? Radiatorn är varm och temperaturen i köket ok.