1 509 läst ·
11 svar
2k läst
11 svar
Nyårslöfte
Nyårslöfte, har ni några nyårslöften helt enkelt?
Jag har iaf lovat frugan att vi ska hitta ett nytt hus (får hoppas man kan infria det löftet)
Annars är det väl att försöka fortsätta leva väl, ytterliggare ett år
Fram med era löften så kollar vi om ett år hur allt har gått
Jag har iaf lovat frugan att vi ska hitta ett nytt hus (får hoppas man kan infria det löftet)
Annars är det väl att försöka fortsätta leva väl, ytterliggare ett år
Fram med era löften så kollar vi om ett år hur allt har gått
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 230 inlägg
Jag ska byta jobb, och förmodligen bransch.
Efter många år och inte utan framgång är det ett hisnande löfte, särskilt som jag inte vet vad jag vill byta till.
Efter många år och inte utan framgång är det ett hisnande löfte, särskilt som jag inte vet vad jag vill byta till.
Strypa konsumtionen till våra två döttrar rejält då de börjar tappa känslan för värdet på pengar.
Blir nog dock svårast för deras mamma...
Blir nog dock svårast för deras mamma...
Jag vet hur det är. Min son är ett rikemansbarn som är född i en medelklass familj. Han tror att jag bajsar ut 1000-lappar. Undrar om han blev förväxlad på bb?TotalControl skrev:
Jag stämmer i bäcken här: äldsta dottern (7 år) kommer imorgon få betala hälften på sina nya vantar då hon envisas med att tappa bort dem hela tiden.TotalControl skrev:
Klicka här för att svara