Byggahus.se

" Nya Blocket åsikter "

1. galento
    Medlem · Nivå 9
    På gamla blocket kunde man ju högerklicka och spara en bild om man skulle vilja förstora den i datorn,
    det funkar inte nu och blocket meddelade då att jag borde byta webläsare så kanske det skulle fungera.

Hur funkar detta för er ?

2. M
    Medlem · Nivå 8
    Jag testade just och kunde inte ladda ner den bild jag klickade på. Kanske ett sätt att skydda folks upphovsrätt till bilderna, vilket för all delar bra. Det går att komma runt genom att göra en skärmavbild (det går att göra på bara en del av skärmen).

3. T
    Medlem · Nivå 13
    Funkar som vanligt,
    dock har jag inte använt en dator på många år då allt från padda eller telefon.

4. H
    Medlem · Nivå 8
    Företagarna, bl a Blocket-butikerna, som annonserar ger ett stort tillskott till den där vinsten.

Ang kick-offer så sparas det inte på krutet och som i nästan alla yrken där sälj är fokus så finns det alltid en stor kassa för party.

5. galento
    Medlem · Nivå 9
    Den på blocket jag chattade med skickade en bild av sin dator som visade att det funkade på
    hans webläsare:

https://v2uploads.zopim.io/K/E/v/KE.../bbff5f751065417132cdcb411c0c86db5f66aea1.png

Ps , har Edge själv.

• Laddar…
  6. Tokslut
    Medlem Nivå 13
  7. Stefan N
    Verktygstokig · Nivå 22
    Ingen som kan komma på hur man kan går runt att man inte kan använda Adblock på sidan?

8. Mikael_L
    Medlem · Nivå 25
    Man kan väl skita i sidan helt. Det har i alla fall jag ...

Intressant är vad aktivt det har blivit på trustpilot, sedan de mögade om skiten.
    Och blockets svar är i en klass för sig ...
    https://se.trustpilot.com/review/www.blocket.se

9. Frustrator
    Verktygstokig · Nivå 20
    För att citera ett citat som finns på husligheter-bloggen.
    "Estrid Ericson ska till exempel ha sagt att “goda ting behöver ingen förändring”"

10. Tule54
    Medlem Nivå 2
    Nu vill Blocket inte ha annonsörer heller längre. De rekommenderar att installera adblocker för att slippa annonser :crysmile::crysmile:

11. F
    Medlem · Nivå 11
    Typiskt generation snöflinga. Saker som fungerar måste ändras på och förnyas hela tiden. Nästan alltid blir funktionen lidande för att man vill hitta den senaste layouten. Generation snöflinga är rotlös och saknar en fast punkt i livet och tror att allting hela tiden måste vara i rörelse. Även om det rör sig åt fel håll.

12. F
    Medlem Nivå 7
  13. 13th Marine
    What have I done?! · Nivå 22
    Vad... användbart...

14. j.f.s
    Medlem · Nivå 8
    Så ser det inte för mig utan jag ser mina sökfilter

15. 13th Marine
    What have I done?! · Nivå 22
    De har nog upptäckt och fixat sitt misstag, för nu ser det bra ut igen.