Fick hem min nya ackumulatortank igår och den motsvarar inte riktigt förväntningarna, men specifikationerna ska väl stämma trots att anslutningarna inte sitter exakt där de skulle enligt ritningarna.
Hur som helst fotograferade jag in i den för att reda ut vilka anslutningar som mynnar var.
Ska det verkligen se ut så här i en alldeles ny ackumulatortank, jag förstår ju att den vattenfyllts vid provtryckning och liknande, men borde de inte sett till att torka ur den på något sätt innan den lagras för försäljning?
Hur som helst fotograferade jag in i den för att reda ut vilka anslutningar som mynnar var.
Ska det verkligen se ut så här i en alldeles ny ackumulatortank, jag förstår ju att den vattenfyllts vid provtryckning och liknande, men borde de inte sett till att torka ur den på något sätt innan den lagras för försäljning?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det där är väl bara lite ytrost. Det är inte konstigt.
Då ska du se hur det ser ut efter ett år , ett lager med rost på botten , rosten har även en funktion att skydda järnet , sen när syret har kokats ur rostar det inte längre
När du stängt så ser du inte något och vet inte något
När du stängt så ser du inte något och vet inte något
Klicka här för att svara