Jag är ingen kyltekniker, men om man åker runt och kikar på andras installationer och på en del husvisningar så är det väl sådär det ser ut. Den vita kanalen sitter endast monterad på väggen. Fram till pump endast som på bild.
Normalt pga att du har ett bläck ivägen. det finns slang/rör-kanaler för att få det att gå förbi, men det betyder då att du ska montera fast dessa och borra i teglet osv.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.