Byggahus.se
Hej,

Jag undrar vad denna tapet med nyponrosor/vildrosor heter och vilket företag som tillverkat/tillverkar den? Går den att köpa någonstans (se bifogade bilder)? Har letat på nätet men kan inte hitta den.

Skulle någon ha några rullar liggande så är jag intresserad av att köpa dem!

Mvh Elofen
 
  • Gammaldags interiör, tvättställ, kanna, balja, blommig tapet, trägolv, vit trädörr, rustik och lantlig stil.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vägg med avskalad, blommig tapet och synlig brytare; tecken på åldring och slitage.
Sök hos Tapetorama i Malmö.
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
Om du så gärna vill ha mer av den att du är villig att ta kostnaden för att handtillverka den så gör Handtryckta tapeter på Långholmen i Stockholm det.
 
yonna yonna skrev:
Sök hos Tapetorama i Malmö.
Tack för tipset! De har väldigt många tapeter. Har gått igenom drygt hälften av deras blommiga tapeter. Än har jag inte lyckats hitta den 😊
 
BirgitS BirgitS skrev:
Om du så gärna vill ha mer av den att du är villig att ta kostnaden för att handtillverka den så gör Handtryckta tapeter på Långholmen i Stockholm det.
Ja, har funderat på det. Men måste man inte ha en bit av tapeten då? Jag har bara en ganska suddig bild..
 
Ring och prata med Tapetorama och visa bilden. Jag tvivlar på att de har alla varianter på nätet.
 
BirgitS
E Elofen skrev:
Ja, har funderat på det. Men måste man inte ha en bit av tapeten då? Jag har bara en ganska suddig bild..
Ja, en bit tapet är det bästa men de har även skrivit att det har gått med en avritad tapet men en suddig bild räcker nog inte. Jag trodde det en tapet hos dig som du ville tapetsera fler väggar med.
 
  • Gilla
Elofen
  • Laddar…
yonna yonna skrev:
Ring och prata med Tapetorama och visa bilden. Jag tvivlar på att de har alla varianter på nätet.
Nu har jag mailat Tapetorama och tyvärr känner de inte igen tapeten. Det kanske är en gammal tapet som inte tillverkas längre. Jag har även mailat Boråstapeter och Duro och frågat om de känner igen tapeten, men har inte fått svar från dem ännu 😊. Tack för tipset!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.