Har du ändrat nm reglaget finns 3 lägen
Har själv inga problem till div bilar
Devalt 899 Säkert bästa batteri muttedragaren på 950 nm

https://www.handelsavenyn.se/dewalt...0KAnariQS6ynR8_cuUFcIgrezGFXH3XhoCxmIQAvD_BwE


V V1K1NG skrev:
köpte en mutterdragare från Jula för 2-300:- för 6-7 årsen
och vart kanon nöjd
för att slippa släpa med mig skarvsladd till garaget så köpte jag en
batteri maskin från DeWalt DCF889 för 3årsen
tänkte att den från Jula hade 325Nm så DeWalt med 418Nm borde klara jobbet
men det gjorde den inte
jag fick gå ett varv med ledhantag och lossa innan jag använda DCF889
var ändå glad att slippa kablar
förra året kom DeWalt med en uppgraderad version DCN899
som ska ha 950Nm
då tänkte jag
perfekt nu slipper jag lossa med ledhantaget innan tänkte jag
men tji fick jag
fick ändå gå runt ett varv och lossa innan idag

är det glädje siffror DeWalt använder eller gör jag fel?


[länk]

[länk]

[länk]
 
C chrille99 skrev:
Har du ändrat nm reglaget finns 3 lägen
Har själv inga problem till div bilar
Devalt 899 Säkert bästa batteri muttedragaren på 950 nm

[länk]
Tråden är 5 år gammal, om svaren uteblir. (y);)
 
C chrille99 skrev:
Har du ändrat nm reglaget finns 3 lägen
Har själv inga problem till div bilar
Devalt 899 Säkert bästa batteri muttedragaren på 950 nm

[länk]
japp
använder läge 2 för att montera och 3 för att lossa
funkar kanoners

vet du om den lossar på Max Nm fast man har på läge 1 o 2
tänkte när ska man lossa i läge 1 o 2??
har icke hunnit testa
 
Samma här ,,!
 
Düsseldorff
FredrikR FredrikR skrev:
Tråden är 5 år gammal, om svaren uteblir. (y);)
Fan va härligt att svaret inte uteblev! Tråden bara flöt på som om det gått fem minuter, inte fem år! :rofl:
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.