12 889 läst ·
20 svar
13k läst
20 svar
Mutterdragare 325 vs 950Nm
har kört med dom här från Jula i 7-8år utan problemStefan N skrev:
http://www.jula.se/catalog/bil-och-garage/biltillbehor/dackverktyg/falgkors/krafthylssats-170075/
Har du ändrat nm reglaget finns 3 lägen
Har själv inga problem till div bilar
Devalt 899 Säkert bästa batteri muttedragaren på 950 nm
https://www.handelsavenyn.se/dewalt...0KAnariQS6ynR8_cuUFcIgrezGFXH3XhoCxmIQAvD_BwE
Har själv inga problem till div bilar
Devalt 899 Säkert bästa batteri muttedragaren på 950 nm
https://www.handelsavenyn.se/dewalt...0KAnariQS6ynR8_cuUFcIgrezGFXH3XhoCxmIQAvD_BwE
V V1K1NG skrev:köpte en mutterdragare från Jula för 2-300:- för 6-7 årsen
och vart kanon nöjd
för att slippa släpa med mig skarvsladd till garaget så köpte jag en
batteri maskin från DeWalt DCF889 för 3årsen
tänkte att den från Jula hade 325Nm så DeWalt med 418Nm borde klara jobbet
men det gjorde den inte
jag fick gå ett varv med ledhantag och lossa innan jag använda DCF889
var ändå glad att slippa kablar
förra året kom DeWalt med en uppgraderad version DCN899
som ska ha 950Nm
då tänkte jag
perfekt nu slipper jag lossa med ledhantaget innan tänkte jag
men tji fick jag
fick ändå gå runt ett varv och lossa innan idag
är det glädje siffror DeWalt använder eller gör jag fel?
[länk]
[länk]
[länk]
jappC chrille99 skrev:
använder läge 2 för att montera och 3 för att lossa
funkar kanoners
vet du om den lossar på Max Nm fast man har på läge 1 o 2
tänkte när ska man lossa i läge 1 o 2??
har icke hunnit testa
Klicka här för att svara