Jag ska montera upp ett motorvärmaruttag till på mitt garage.

Jag har idag som det verkar en äldre modell av Garo uttag med ett vred som man ställer in antalet timmar innan man ska åka.

Har letat ett lika uttag men det verkar som dom nya har digitaldisplay istället.

motorvarmaruttag.jpg

Nån som vet om man kan köpa den äldre modellen med vred nånstans?

Jo, men det är inte enbart vredet jag är ute efter :)

Uttaget jag har ser lika ut som det jag la in bild på, doch med vred iställetför digital klocka. Jag vill ha det så lika som möjligt.

Finns det inte att få tag på med vred så köper jag ett med digital klocka på.

Skall finnas delar till dem.
Man kan bara byta ut timern i dom ,för det är väl den som är trasig ?
Skall kolla om jag hittar e-nummer till den imorgon,

Nja, den är inte trasig. Den jag har är hel o riktig. Jag skulle vilja ha en till likadan bara.

Men det blir en såndär digital, är nog lika bra, spelar inte så stor roll att de är olika.

Varför klångla med speciella uttag. Köp till timerkitet till motorvärmaren och ha den "smarta" klockan/timern i bilen istället och sätt ett vanligt uttag på väggen.
Då har man alltid timern med sig och kan plugga in sin motorvärme var som helst där det finns ett uttag..... Dessutom kan man få batteriladdare "på köpet".

Vad kostar ett sådant där digitalt special uttag som man sätter på väggen?

ca 17-1800:-

Det tar nog ett tag att räkna hem. Men det är ju lite komfort också.

vred enklare att använda, tycker jag....

Har ett uttag på garageväggen som styrs av en digital timer inne i huset Kanonlösning eftersom den är programerbar. en morgon så åker man 0600 till jobbet en annan dag 1400. Suveränt bara att programera en gång sedan så sköter det sig självt. Skall man åka någon anna tid så går man över till en "tillfällig tid" eller ett manuellt påslag.

Finns ju massor med lösningar som är mer eller mindre smidiga, min bil har bensindriven värmare som kan timerstyras, temperaturstyras, styras med fjärrkontroll eller till och med via mobilen.

Nu var ju dock frågan om någon visste var det fanns ett likadant uttag. ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.