Håller på att renovera köket och har stött på problem. Jag skulle bara göra en budgetrenovering och köpte IKEAs billigaste vägghängda köksfläkt. Elektrikern monterade vägguttag, snickaren flyttade röret på vinden och skruvade upp fläkten på väggen - bara för att inse att röret inte ryms i fläktkåpans skorsten. Så där stod jag med hål i kaklet och en fläkt jag inte kunde använda.Sålde den och köpte en annan (rejäl pengaförlust för mig), bara för att inse att den fläkten inte heller fungerar, motorn landar exakt där vägguttaget sitter.
HUR löser jag det här? Börjar bli desperat......