4 847 läst ·
8 svar
5k läst
8 svar
Montera isär Parca Norrahammar?
Ser ut som en plåtpanna , går inte att dela ,
men strippa så mycket som möjligt ,
sen är det muskler som gäller
, det finns rivningsfirmor ,dom bär ut den , du behöver bara titta på
, vem ska sätta in VP , en röris dom brukar ha kontakter med folk som plockar ut pannor
sen är det muskler som gäller
L Liteavvarje skrev:
En röris, men jag (dum)snålade och tog på mig det själv.
Det finns nog rivningsfirmor , skrotare på dina breddgrader oxå , du kan ju inte baxa ut den själv Klart i bitar , då blir det att fram med rondell större , mycket jobb och skitigt , har för mig att det sitter en VV-slinga i koppar där , ( går att montera ur ) många kilo koppar ( bra betalt så plocka ur den först ) sedan leja ut det , varför bryta sönder sig , kostar en peng , men pang den är uteL lillefar skrev:
Då så . dom får bära innan pizza öl , du måste ha en morot först
och fresta med , lämpligt lite lukt
glöm inte kopparn säkert 20 kilo om det är en slinga
Strippa av så mycket som möjligt , dina kompisar kommer att gilla det
Strippa av så mycket som möjligt , dina kompisar kommer att gilla det
Klicka här för att svara