3 620 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Möbel för 16000?
Visst borde man kunna bygga den för betydligt mindre än 16000kr?? 
http://feber.se/foto/art/226366/bord_med_inbyggd_fotoram/
En snygg lösning för små kök kanske?
http://feber.se/foto/art/226366/bord_med_inbyggd_fotoram/
En snygg lösning för små kök kanske?
Du behöver kanske en älskling först, men annars är den enkel att tillverka själv, för en normalhändig personlinusab skrev:
Nja, jag tog kanske i något, det verkar som att den är klurig att få ihop. Förmodligen fälls skiva uppåt, och sedan får kasa nedåt på några gedrar, men inte omöjlig att göra, om man nu tvunget vill ha en sådan
Redigerat:
Klicka här för att svara