Kl 20:00 på SVT1 med Lena PH!
Hur ser det ut hemma hos dig en lördagskväll framför TV:n? Hur sköter sig programledarna? Vilken låt är bäst? Funkar det utan publik?
Skjut dina intryck och bilder i livetråden 2021.
Hur ser det ut hemma hos dig en lördagskväll framför TV:n? Hur sköter sig programledarna? Vilken låt är bäst? Funkar det utan publik?
Skjut dina intryck och bilder i livetråden 2021.
Bäst ikväll... helt klart Dannys kuliss! Den andas verkligen "tuffa tider" för branschen.
Musikmässigt känns det som det har gjort de senaste åren... helt åt h-te!
Man funderar ju på hur de bidragen som inte tar sig till Mello låter..
Musikmässigt känns det som det har gjort de senaste åren... helt åt h-te!
Man funderar ju på hur de bidragen som inte tar sig till Mello låter..
Avskeda skräddaren. Sämre passform på kläderna får man leta efter.
Och Klister Björkman borde gått i pension för många år sedan även om han inte är 65 ännu. Har SVT inga krav alls?
Kadiatou ber om ursäkt för att finnas till och hörs knappt. Precis som i Idol. (jo jag ser alltid på Idol precis som med "Mellon" sedan 70-talet) Hade hoppats mer på hennes låt.
Lillasyster en sämre variant av Lordi. Jo hårdrock kan vara bra men inte den här.
Jessica Andersson, behöver en sväng med Viktväktarna för att visa sig i fladdrande lakarn.
Paul Rey riktigt bra låt men lite för feg för att komma igenom rutan. Kommer hamna på min Spotify lista.
Arvingarna med övertända Casper Janebrink, klämkäck dansbandslåt. Det gick förra gången men inte igen.
Nathalie Brydolf ?
Danny Saucedo, bra låt och häftig show men vilka kläder stackarn har på sig, Som någon tidning skrev, Ser ut som en Milka reklam, men de levererar. Bäst.
Och Klister Björkman borde gått i pension för många år sedan även om han inte är 65 ännu. Har SVT inga krav alls?
Kadiatou ber om ursäkt för att finnas till och hörs knappt. Precis som i Idol. (jo jag ser alltid på Idol precis som med "Mellon" sedan 70-talet) Hade hoppats mer på hennes låt.
Lillasyster en sämre variant av Lordi. Jo hårdrock kan vara bra men inte den här.
Jessica Andersson, behöver en sväng med Viktväktarna för att visa sig i fladdrande lakarn.
Paul Rey riktigt bra låt men lite för feg för att komma igenom rutan. Kommer hamna på min Spotify lista.
Arvingarna med övertända Casper Janebrink, klämkäck dansbandslåt. Det gick förra gången men inte igen.
Nathalie Brydolf ?
Danny Saucedo, bra låt och häftig show men vilka kläder stackarn har på sig, Som någon tidning skrev, Ser ut som en Milka reklam, men de levererar. Bäst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Stockholm
· 4 648 inlägg
Lena PH var bäst med sin första låt, är den ospelad tidigare eller en gamma dänga?
I övrigt håller jag med om både mjölkreklam och viktväktarna och annat, bra analyser..
I övrigt håller jag med om både mjölkreklam och viktväktarna och annat, bra analyser..
Lena PH utanför tävlingen och beskylls för reklamkupp.Workingclasshero skrev:
Hoppas verkligen det blev lite reklam för artisterna i Sverige har ett helvete nu i pandemin.
Den bekräftelse de normal får av en fysisk publik finns inte längre.
Tur att någon kan sjunga och hon håller än. Dock troligen inte lika fager osminkad.
(men vem är fager kl 07:00 en söndag morgon)
Men man ska ha lite underhållning och där passar Lena bra och funkar även som programledare och inte lika illa som tidigare som låtit som de läst precis innantill ur manus som en uppläsare av en bok. Men hon har så pass erfarenhet att hon inte tappar byxorna om hon skulle säga fel.