Gissar att du har ".img"-filer. Du behöver bara byta filändelsen till .iso på flertalet spelare.
 
Det är ju förstås en god tanke....:blushing:
Men är det verkligen så enkelt som att bara döpa om filerna utan konvertering?
 
Ja, det är faktiskt så enkelt, jag har en WD själv.
 
ISO och IMG filer är samma sak, bara olika program som skapat dem.
 
Okidoki, tackar så mycket!
 
C
När vi ändå snackar mediaspelare, nån som har några erfarenheter av TviX N1 HD?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.