1 109 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
Mediaspelare
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 291 inlägg
Svårt det här med mediaspelare till TV:n... På min dator har jag filmer sparade som imagefiler. Går dessa att spela upp med en mediaspelare eller behöver jag göra om dom till lämpligt format? Jag hade tänkt mig en mediaspelare typ denna: http://www.netonnet.se/art/tv-och-b...ediaspelare/westerndigital-tv-hd/126828.3141/
och sedan streama från datorn
och sedan streama från datorn
Om du vill streama från datorn är det bättre att du lägger till 20:- och köper en modell
som klarar det.
http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/dvd_-blu-ray-och-video/mediaspelare/WesternDigital-TVHDLive/125706.3141/
som klarar det.
http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/dvd_-blu-ray-och-video/mediaspelare/WesternDigital-TVHDLive/125706.3141/
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 291 inlägg
Det är ju förstås en god tanke....:blushing:
Men är det verkligen så enkelt som att bara döpa om filerna utan konvertering?
Men är det verkligen så enkelt som att bara döpa om filerna utan konvertering?
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 291 inlägg
Okidoki, tackar så mycket!
Klicka här för att svara