Media Markt garanti hantering

  • Positivt

    13 Röster 44,8%
  • Negativt

    16 Röster 55,2%
  • Antal röster
    29
Har aldrig fått några mysiga vibbar när jag besökt min närmsta MM-butik och inte lagt många kronor på inköp där, följaktligen har jag än mindre erfarenhet av deras support.
Men jag drar mig för att hissa eller dissa en hel kedja utifrån min upplevelse av en butik. Vet från andra kedjor hur mycket det kan skilja från butik till butik, eller till och med inom samma butik beroende på vem som är i tjänst den dagen. Ibland möter man säljare som är uppenbart okunniga eller ovilliga att anpassa sig till dina önskemål och behov, ibland är de fantastiskt pålästa och kan hjälpa dig hitta den produkt som till bäst pris gör dig nöjd, även om du inte själv visste att det var det du var ute efter.
 
Har bytt ett strykjärn som strulade, hade inte kvittot kvar men personalen fixade ändå fram det och jag fick pengarna tillbaka och köpte ett nytt lite dyra strykjärn.

Det är nog bara på MM som de lägger tid på att hjälpa till och leta efter kvitton, otroligt bra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.