Har aldrig fått några mysiga vibbar när jag besökt min närmsta MM-butik och inte lagt många kronor på inköp där, följaktligen har jag än mindre erfarenhet av deras support.
Men jag drar mig för att hissa eller dissa en hel kedja utifrån min upplevelse av en butik. Vet från andra kedjor hur mycket det kan skilja från butik till butik, eller till och med inom samma butik beroende på vem som är i tjänst den dagen. Ibland möter man säljare som är uppenbart okunniga eller ovilliga att anpassa sig till dina önskemål och behov, ibland är de fantastiskt pålästa och kan hjälpa dig hitta den produkt som till bäst pris gör dig nöjd, även om du inte själv visste att det var det du var ute efter.