Har en toalett i stugan som vi håller på att bygga om och göra lite större för att få plats med en duschkabin. Eftersom det är en sommarstuga så vill vi ha det så lantligt som möjligt. Och helst av allt skulle jag vilja ha målad trävägg på väggarna. Och då pratar jag inte om bara bröstpanel. Nej trä från golv till tak som jag sen skulle vilja måla i någon grå våtrumsfärg. Och måste man om det nu är möjligt över huvudtaget anv sig av pärlspont. Skulle man inte kunna anv vanliga brädor. Och vad ska man ha bakom? Inget av detta är kanske möljigt. Men eftesom det inte ska duschas på väggen utan det kommer att finnas en duschkabin där så funderar jag på om det är möjligt.
Funderar också på att väva på väggen och sen sätta pärlspont till ½ och måla den. För trären vill jag inte ha den.
Skulle oxå kunna tänka mig våtrumstapet om det fanns någon som var just lantlig/ romantisk men utbudet är minst sagt skralt. Sen har jag även tittat på de där skivorna som man kan sätta in med det verkar svårt med alla vinklar och vrår som vi har.
Hoppas nu på hjälp tipps och ideer. Kanske någon som har gjort något liknade kan sätta in någon bild.