Hej,
Jag har macabs antennuttag tillsammans med flerfacksramar samt centrumplatta från Elko plus. Jag har ett problem och det är att själva uttagen hamnar lite för långt in så det är svårt att få en antennkontakt att sitta bra. Jag trodde dessa grejjer var skapligt standard, men det kanske inte är så enkelt. Det "funkar" ju som det är nu men jag är inte helt nöjd.
Någon som vet om Eljos Exxact är en bättre matchning? Känns synd att byta då jag har 5 st av denna uppsättning samt 5 st cat6 dubbeluttag, men blir det bättre är jag nog beredd att ta denna smällen.
Kanske kan jag sälja Elko plus-grejerna på blocket eller nått. Oooonödigt!!
Med vänlig hälsning, Realdoolar