Jag skall isolera taket i mitt garage.
Det är snedtak. Kommer fästa plasten under reglarna och sätta läkt, sen gipsa. Som isolering kör jag med lösull.
Frågan är ifall det räcker med att bevara luftinflödet så det inte täcks med lösull, eller om jag måste sätta en luftspalt längst med hela taket?
Det är snedtak. Kommer fästa plasten under reglarna och sätta läkt, sen gipsa. Som isolering kör jag med lösull.
Frågan är ifall det räcker med att bevara luftinflödet så det inte täcks med lösull, eller om jag måste sätta en luftspalt längst med hela taket?
Klicka här för att svara

