Ska lufta mitt golvvärme system. Hade tänkt mata med vatten i inloppet till fördelarna och ha avtappningsslang på returen. Tänkte köra en slinga i taget med hjälp av termostatreglering. Tänkte dock på en sak. Det finns automatluftning på både inlopp och retur . Borde det inte rent krasst räcka med att slå av vredet på returen för att på så sätt pressa ur all luft genom automatluftningen med hjälp av system trycket utan att öppna luftskruvar och koppla på slangar eller tänker jag fel ? Eller måste man vrida på insexskruven för att automatluftaren skall funka eller lever den sitt eget liv.