Nybyggt = bra isolering!
Ventkanaler har du förmodligen dragna!
Installationen kostar så pass mycket mindre än bergvärme!
Effektiv!
Självgående!
Sätter själv in sånna i så gott som alla nyprod. villor med mycket gott resultat!
på grund utan att nybyggda hus är relativt väl isolerade så får man en "låg" uppvrningskostna med en frånluftsvärmepump. men igentligen så har man nästan samma kostnad med en el panna.
Jag rekomenderar inte en frånluftsvärmepump!!!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.