Hej.
Har precis isolerat snedtaket och bjälklaget med lösull/cellulosa. När jag inspekterade efteråt såg jag att i vissa fack hade lösullen trängt ut genom skarvarna i masoniten och in i luftspaltsutrymmet. Det är fortfarande så att jag kan se ljus när jag tittar ner i facket men jag är lite osäker på om det fortfarande är fullgod ventilation. Bör jag försöka få bort det som är eller kan det ligga kvar utan att orsaka fuktskador?
 
S
bara luft strömmar igen så ska inte va någon fara
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.