Elementet är kallt trots luftning. Alla andra är varma och rören fram.
Är det den guldiga ringen jag ska lossa? Lämpligt tillvägagångssätt? Sitter ju precis bakom elementet så kommer ju inte åt med en vanlig polygrip.
Är det den guldiga ringen jag ska lossa? Lämpligt tillvägagångssätt? Sitter ju precis bakom elementet så kommer ju inte åt med en vanlig polygrip.
Produkter som diskuteras: "polygrip"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer
Yes det gick tillslut
Hur mycket ska piggen röra sig? Nu är det ca 2mm fram o tillbaka.
Hur mycket ska piggen röra sig? Nu är det ca 2mm fram o tillbaka.
Tog loss på ett varmt element och den rörde sig inte mer än denna.
Tar kanske ett tag innan man känner man skillnad på elementet? Det är ca 2400x300mm.
Tar kanske ett tag innan man känner man skillnad på elementet? Det är ca 2400x300mm.
Hittade nog problemet.
Lite svårt o se kanske, men piggen på termostaten har fastnat i kallt läge, jämförde med en som funkar.
Får bli en ny termostat då förmodar jag?
Kan jag låta elementet vara utan termostat eller ska jag skruva tillbaka den tills jag fått en ny?
Lite svårt o se kanske, men piggen på termostaten har fastnat i kallt läge, jämförde med en som funkar.
Får bli en ny termostat då förmodar jag?
Kan jag låta elementet vara utan termostat eller ska jag skruva tillbaka den tills jag fått en ny?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden