Hej
Jag behöver veta orsaken till att varför det totala returflödes indikator står på noll? oavset om alla ventilerna är öppna eller stängda eller nån av är öppen ?
Hoppas på att någon kan hjälpa mig
Mvh
kanske bara att den kärvat till sig, inget ovanligt, knacka på metallen lite kraftigt så kanske den lossnar. Händer inget så får du räkna ihop alla slingornas flöde
Prova med att lägga den i citronsyra,från en sån där gul plastförpackning från affären så kanske det löser upp, är nog en kalkbeläggning på axelns genomförning
Jag ska prova!
Kan det vara det som på verka flödet i systemet? Eftersom den är i stängt läget ? För att vi har ojämn värme och kan inte få ut mer är 3 liter i dem övre !
Troligtvis inte det är bara en mätare
Det sitter en strypventil till vänster om den kolla hur den står och ändra, har för mig att den ska vridas moturs för att öppna mer
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.