Stugbygget.se
Hej, undrar om det är lim på bilden? Eller träspackel? Gör man så? Vad händer med dessa ytor när vi stryker på tjärvitriol? Undrar även om panelen i ytterkant behöver bytas eller om det anses ok att knutbrädorna täcker?
 
  • Trävägg med potentiell lim- eller spackelanvändning på fogar mellan träpaneler.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ny träpanel och potentiellt lim eller spackel synligt mellan brädor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Skulle kunna vara kvistlack.
 
Stugbygget.se
Nefrums Nefrums skrev:
Skulle kunna vara kvistlack.
Fick svar från leverantören nu, det var nå latexjuks. Ska man absolut inte måla tjärvitriol på, kul!
 
Slipa ner till trärent och lite kvistlack på , det kommer att bli en nyansskillnad bara , knutbrädorna täcker om dom är breda
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.