Hej, undrar om det är lim på bilden? Eller träspackel? Gör man så? Vad händer med dessa ytor när vi stryker på tjärvitriol? Undrar även om panelen i ytterkant behöver bytas eller om det anses ok att knutbrädorna täcker?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden


