Hej, ser detta ok ut? Tänker att de borde ha tagit sig ner med kablarna under takplåten istället. Men det kanske är svårt att få plåten att hålla tätt sen igen.
Blir inte balken svagare av att borras så mycket i?
Ryggåstak i en gammal lada?
Min killgissning är att det är ofarligt.
Störst påfrestning är mitt mellan takstolarna, men detta är ju väldigt nära en takstol där spänningarna är betydligt lägre
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.