Hej, jag har funderingar kring att lasera min altan på 108kvm men undrar lite om hur det klarar sig med tiden. Hur blir det med stolar som dras ut och in t.ex nöts det bort fort? Jag har spabad i altanen, klarar laserad yta kloret som blir runt omkring? Ni förstår osv. Ni som har erfarenheter av tex DemiDekk terraslasyr kom hemskt gärna med input.
Tack!