2 975 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Längder på trall
jag har ringt bauhaus några gånger, oftast är det lite oengagerad personal, tyvärr. Senaste gången fick jag tala med en tjej som inte kunde svara ifall dom hade varan inne för hon hade så många andra kunder som stod och väntade på hjälp i butiken....
Det blev att jag köpte mina saker hos andra företag. Om du absolut skall köpa på Bauhaus så ska du nog helst åka dit.
Detta borde ju ha löst sig redan men normalt är det 3,6 och 4,8m som är de fasta längderna som erbjuds, både på Bauhaus och andra ställen. Ibland finns det ju även 2,5m bitar av regelvirke, men knappast på trall.
Sånt irriterar, men det irriterar mig mycket mer när jag åkt till en affär och säljaren ursäktar sig för att svara i telefon. Har jag tagit mig tiden att åka till affären så förväntar jag mig lite mer service än om jag ringer.pi skrev:jag har ringt bauhaus några gånger, oftast är det lite oengagerad personal, tyvärr. Senaste gången fick jag tala med en tjej som inte kunde svara ifall dom hade varan inne för hon hade så många andra kunder som stod och väntade på hjälp i butiken....Det blev att jag köpte mina saker hos andra företag. Om du absolut skall köpa på Bauhaus så ska du nog helst åka dit.
Sorry för OT
Klicka här för att svara