Har en utegrill som är misskött och som har börjat vittra sönder på vissa ställen. Finns ingen murare på orten och jag själv har tummen mitt i handen. Men måste ju testa själv att försöka laga. Hur gör jag på bästa sätt och vad använder jag?
Jag ser inte ens hur den var tänkt att fungera en gång i tiden. Skulle föreslå att montera ner den och ersätta med förslagsvis en gasolgrill från Weber eller Napoleon.