Hejsan !
Ny på forumet !!
Jag har en mexitegelfasad som jag märkt att det börjar "spricka" i teglet !
Vad gör man ?Är det någon som har nårgra förslag på vad man kan göra / vilka medel man andvänder för att lägga i sprickorna , speciella verktyg alla tips motas med glädje !
Tack !
Ny på forumet !!
Jag har en mexitegelfasad som jag märkt att det börjar "spricka" i teglet !
Vad gör man ?Är det någon som har nårgra förslag på vad man kan göra / vilka medel man andvänder för att lägga i sprickorna , speciella verktyg alla tips motas med glädje !
Tack !
Redigerat av moderator:
Ett alternativ är ju att göra ingenting om det inte är för mycket. Det kommer bli svårt att få lagningen i samma färgskiftningar som den gamla stenen runt sprickan vilket kommer göra den änn mer synlig.
Klicka här för att svara
