Hejsan !
Ny på forumet !!

Jag har en mexitegelfasad som jag märkt att det börjar "spricka" i teglet !

Vad gör man ?Är det någon som har nårgra förslag på vad man kan göra / vilka medel man andvänder för att lägga i sprickorna , speciella verktyg alla tips motas med glädje !
Tack !:)
 
Redigerat av moderator:
Vad för typ av sprickor har du? Rörelsesprickor eller frostsprickor?
 
Hejsan !

Bifogar Bild på spricka gång !!
 
  • Sprickor i Fasaden 002.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Densa
  • Laddar…
Är det Mexi? Jag tycker det ser ut som rundhuggen Skandiasten.
 
Kom att tänka på
VAR finns sprickorna? Mitt på fasaden, under eller över ett fönster, vid dörren eller vid en altan?
Har ni dränerat, byggt på en altan eller något?
 
Ett alternativ är ju att göra ingenting om det inte är för mycket. Det kommer bli svårt att få lagningen i samma färgskiftningar som den gamla stenen runt sprickan vilket kommer göra den änn mer synlig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.