Ladan pannan

4k läst  27 svar

1. O
    Medlem Nivå 8
  2. H
    Medlem Nivå 16
    Nu blev jag intresserad. Priset verkar ju vettigt iallafall.

3. L
    Medlem Nivå 7
    Tänk på att det är exklusive moms

4. O
    Medlem Nivå 8
    visst fan de hade jag inte sett, men ändå man får ju 60kw pannan för 36 tusen ink moms, de måste väl va hyggligt pris endå? nån som har denna panna? inte just 60kw.

5. M
    Medlem Nivå 12
    Som vanligt får man det man betalar för...

6. O
    Medlem Nivå 8
    är de bara skit då menar du? vet du nån som har nån?

7. M
    Medlem Nivå 12
    Bara skit är ju mycket sagt, jag vet inget mer än det jag sett på bilderna. För lite keramik i botten ser det ut som och primärluften kommer in högt så att det övertänder.

8. O
    Medlem Nivå 8
    Okej. va skulle du rekomendera för panna som kan värme 1500l acktank på ett ilägg i vettig prisklass? har för mig att du har rätt bra koll på pannor..

9. kulle
    Medlem Nivå 9
    Jag skulle rekommendera Atmos 40
    Jag tror nästan Matss rekommenderar Baxi solo innova 30kwh, och det är säkert en jättebra panna.;)
    Men Atmos står sig väl bättre rent prismässigt :rolleyes:

10. M
    Medlem Nivå 12
    Så mycket skiljer det inte i pris om man tar Rinkaby Rörs reapris. Men tekniskt så spelar dom i olika divisioner...

11. O
    Medlem Nivå 8
    vilka då?

12. M
    Medlem Nivå 12
    Baxi och Atmos

13. Elffors
    Medlem Nivå 7
    hur en atmos är börjar jag få koll på nu. - övertänder lätt, brinner med ojämn effekt och får små hängningar titt o tätt.
    Men den gör sitt jobb. fyll den, tänd, 3½timme senare är den utbrunnen.

Du som säljer Baxi. Vad ska man förvänta sig av nästa division
    Vad gör en ETA eller Fröling panna värda dubbla priset mot baxi?

Allt man kan begära av en panna att den ska elda ved, eller?

14. M
    Medlem Nivå 12
    Jag säljer inte Baxi, men tror inte man ska förvänta sig så mycket mer, tyvärr. Det är väl som att köpa en dubbelt så dyr bil, det blir lite bättre.

15. Elffors
    Medlem Nivå 7
    Eftersom jag nöjer mig med en 10år gammal bucklig berlingo diesel, så får atmosen hänga med den med.

Hej där! Skaffa ett konto gratis så kan du också ställa frågor i forumet. :love: