2 123 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Låda i sockel
Tänkte göra en låda i sockeln till köket.
Djup ca 50-55cm bredd 90cm.
Ska man ha expansionsbeslag? Måste dom fräsa in i gavlarna eller kan man skruva direkt?
Eller sätta kulrullar i varje hörn och ha sidor där det hålet är 10mm större än själva lådan?
Eller hur hade ni gjort, har väldigt lite erfarenhet av sånt här "finsnickeri"
Djup ca 50-55cm bredd 90cm.
Ska man ha expansionsbeslag? Måste dom fräsa in i gavlarna eller kan man skruva direkt?
Eller sätta kulrullar i varje hörn och ha sidor där det hålet är 10mm större än själva lådan?
Eller hur hade ni gjort, har väldigt lite erfarenhet av sånt här "finsnickeri"
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Jag har hjul under mina sockellådor.
Protte
Protte
Klicka här för att svara