Har en Nibe varmvattenberedare som börjat droppa från undersidan (se markering i bilden).
Modellen är en ER56-Cu 300
Troligtvis är den installerad nånstans år 2009.
Det ser ut som att vattnet som droppar är rostfärgat.
Något man kan laga enkelt eller är det bara att byta ut den?