Hej på er.Jag håller på och gör rent mitt tak från mossa och lave (det är inte gjort på 30 år ) och det sitter rätt bra mår ni tro.Min tanke är att spruta på kem efter att jag har skrapat bort allt och vänta ett år så medlet får verka.Grejen är ju bara den att när man skrapar rent pannorna så tar men bort en del av ytskitet på de så jag undrar om det finns ngt bra och enkelt sätt att återställa ytskiktet.Typ spruta på färg eller liknande.

Mvh manu
 
Redigerat:
Bump
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.