Hemmakatten
"Den lilla inköpslistan" har man väl numera i mobilen i lämplig app som delas med de andra familjemedlemmarna.
 
Hemmakatten skrev:
"Den lilla inköpslistan" har man väl numera i mobilen i lämplig app som delas med de andra familjemedlemmarna.
Nix.
Var vi inte överens om att försöka vara oberoende av en massa teknikprylar
http://www.byggahus.se/forum/ovrigt...ysningsstyrning-2.html?perpage=15#post2156839

En pappersrulle och en blyertspenna är vad som gäller här :)
På en liten låda i ett förråd på jobbet står det kassa rullar,
så där borde det väl vara ok att norpa en då och då :o
3909535_large.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Vad ska du ha dom till då om dom e kassa?
Om man skriver upp det man ska handlapå dassrullen så kanske sambon ser det och åtgärdar... problem (hopefully) solved.
Kanske otrevligt att få en brölloppsinbjudan på dasspapper dock
 
Hur lågt kan man sjunka i argumenteringen?
Har du själv försökt skriva på dasspapper någon gång?


För övrigt förstod du tydligen inte särskrivningen kassa rullar för kassarullar (som jag visade exempel på ovan).
Utan måste ta till den sämsta, humorlösa dasshumorn :thumbdown:
 
Jodå jag hajjade särskrivningen... men relaterade till att skriva upp det nånstans där sambon tveklöst läser det ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.