Gör gärna det. :o
Vi kollar själva extremt mycket efter billiga leverantörer, men bara betongen landar på runt 30 papp för en platta på 121 kvm. Har ringt till en rad betongleverantörer i vintras men i slutändan hamnade vi ungefär samma pris, (om jag kommer ihåg rätt). Sedan tillkommer resten av grundmaterialet på c:a 32 papp. Lägg sedan på makadam och golvvärme så blir det ännu mer.
Var i Sverige bygger du?

mvh
David
 
Jag kanske stack ut hakan lite för mycket.... Kollade lite bättre när jag kom hem och totalen landade på drygt 50papp. En liten cost split up :Betong 22', leca+isolering+armering 15', gräv o grus 8', värmeslang 2', lite övrigt 5'. Kanske skall tilläga byggnaden är en verkstad. En kort sammanfattning av bygget : murad form med leca, golvärmeslangen ligger glest, cellplast (250mm) o leca från ett konkursbo, lånad grävmaskin, hemmagjorda golvbrunnar, kamrat med grusbil.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.