Kapellplan skrev:
Jag har tittat på en högspolande wc från byggfabriken till min kommande gästtoalett där det är synnerligen om om plats.

[länk]
Jisses så dyr.... men rätt smart om man har dåligt med utrymme. Jag letade också efter en smidig toalett för att få mer utrymme men det slutade med att handfatet framför fick bli smalare.

Jo, de är fina - men dyra. Men så vitt jag kan se bygger de 67 cm från väggen och det är för långt för mig. Har du hittat en som bygger mindre?

Så fort en toalett blir kort så blir den också ett bekymmer för män som skall sitta på den. Jag är på intet sätt välutrustad och ej heller kraftigt överviktig, men jag har till och med problem med många av standardmodellerna. På offentliga toaletter har jag noterat att man ofta har ett mer tilltaget utrymme på längden, annars så skulle jag tycka att bekymret var ännu större (pga sjukdomar mm). Jag skulle absolut inte välja en kortare toalett för egen del...

Tänk på detta innan du bestämmer dig för en kort toalett...

Tack, har läst den och försöker nu fråga hur det gick. DEt kan ju ha hänt ngt på några år, kommit ut ngt nytt tänker jag.

Jo, de är fina - men dyra. Men så vitt jag kan se bygger de 67 cm från väggen och det är för långt för mig. Har du hittat en som bygger mindre?

ok, tack, ser ut att bygga 60 cm - det är ju rätt kort som sagt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.