Princess skrev:
Jättebra pris! :D
Var det 2 fristående kyl och frys eller var det en kombinerad?
Rostfritt?

/Princess
Vad skönt att höra  :)!
Det är en kyl med kombinerad frys, men den största de hade! Fick inte plats med både och, tyvärr... :(
Allt är rostfritt, och vi är supernöjda!!

Jag gjorde ett besök på elgiganten jag...

EWF1421 - Elektrolux tvättmaskin 1400V
EDC5330 - Elektrolux kondenstumlare
AMW480W - Wirpool micro
AKM950 - Wirpool inbyggnadshäll
AKZ431W - Wirpool inbyggnadsugn
RS21NDSV - Samsung side by side
F40751U - AEG Diskmaskin

Summa: 32 000:-

Jag har säkert blivt blåst, men jag har iaf alla vitvaror jag behöver ;D

Mr_Smurf skrev:
Jag gjorde ett besök på elgiganten jag...

EWF1421 - Elektrolux tvättmaskin 1400V 5995:-
EDC5330 - Elektrolux kondenstumlare 5800:-
AMW480W - Wirpool micro 4815:-
AKM950 - Wirpool inbyggnadshäll 4590:-
AKZ431W - Wirpool inbyggnadsugn 4790:-
RS21NDSV - Samsung side by side 8990:-
F40751U - AEG Diskmaskin HITTAR INTE DEN....

Summa: 32 000:-

Jag har säkert blivt blåst, men jag har iaf alla vitvaror jag behöver  ;D
Det låter som ett bra pris! För enligt pricerunner så kostar dessa grejer på billigaste stället totalt 34980:- plus diskmaskinen som jag inte hittar.....skrev du rätt beteckning på den?

Jesca_j skrev:
Det låter som ett bra pris! För enligt pricerunner så kostar dessa grejer på billigaste stället totalt 34980:- plus diskmaskinen som jag inte hittar.....skrev du rätt beteckning på den?
Jo, men allt finns tyvärr inte på pricerunner.
Men då har jag iallafall inte blivit helt blåst, och det är ju skönt att höra.

Hej
Ett smart tips är att man funderar vad man villa och sedan lämnar in en offert, oftast brukar företagen gå ner en hel del om man köper mycket. Fördelen är att man gör det där man bor, fördel om det skulle bli något strul. Vi köpte produkter för 27.000 men fick betala 22.000 så vi var mycket nöjda. Syrran köpte alla vitvaraor till ett kök och fick mer rabatt. Vi köpte inte på någon stor kedja utan i en "vanlig butik".
När det gäller märken brukar man säga att Miele, AEG och Cylinda är de som har bäst kvalite (tysk och svensktillverkade) men de kostar ju en hel del också.
Bosch och Siemens brukar räknas som likvärdiga. Sedan finns ju de andra, Whirlpool, LG Goranje, Zanussi m fl och där är det nog inget större skillnad vad jag förstår. Själv valde vi AEG och de som redan fanns var Electrolux har än så länge (peppar peppar) har vi inga klagomål! ;)

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.