1 463 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Köpa PUM-membran
Medlem
· Västra götaland
· 563 inlägg
Plötsligt började det lukta avlopp i badrummet - och när jag plockar isär under handfatet märker jag att det lilla gummimembranet saknas..... Googlat och hittar att det heter PUM ...
Jag är lite i tidsnöd och skulle helst slippa åka ut till bygghandlarna utanför stan å handla.... Kan man få tag på det någonstans i butik hyfsat centralt .... Tänker typ Claes Ohlsson eller liknande....
(Göteborgare för övrigt....)
Jag är lite i tidsnöd och skulle helst slippa åka ut till bygghandlarna utanför stan å handla.... Kan man få tag på det någonstans i butik hyfsat centralt .... Tänker typ Claes Ohlsson eller liknande....
Hur menar du, under handfatet ?G Gallianoman skrev:Plötsligt började det lukta avlopp i badrummet - och när jag plockar isär under handfatet märker jag att det lilla gummimembranet saknas..... Googlat och hittar att det heter PUM ...
Medlem
· Västra götaland
· 563 inlägg
Nästa gång det fallerar gör jag det - men som sagt - tidsbrist just nu.....
Jag får åka ner till Frejj känns det som....
Jag får åka ner till Frejj känns det som....
Klicka här för att svara