J Jannez69 #16 Medlem · y · 596 inlägg 28 jan 2014 23:26 Jannez69 Medlem y 596 inlägg 28 jan 2014 23:26 #16 Det finns nog kinespannor för pellets också om du nu letar det billigaste. Eller kolla på kotly efter någon polack eller öststatare. Annars har jag en gjutjärnspanna du kan få billigt? En skoglund-Olsson från -51 som slukar allt..
Det finns nog kinespannor för pellets också om du nu letar det billigaste. Eller kolla på kotly efter någon polack eller öststatare. Annars har jag en gjutjärnspanna du kan få billigt? En skoglund-Olsson från -51 som slukar allt..
E exerg #17 Medlem · värmland · 2 428 inlägg 29 jan 2014 07:57 exerg Medlem värmland 2 428 inlägg 29 jan 2014 07:57 #17 Ulma har en laddpanna. Asktömning 1½-2 ggr/år i snitt
K krille09 #18 Medlem · VÄSTRA GÖTALAND · 268 inlägg 7 feb 2014 10:36 krille09 Medlem VÄSTRA GÖTALAND 268 inlägg 7 feb 2014 10:36 #18 Har en Ariterm Biomatic 20+. De finns utan vattentank också. Funkar kanon och går billigt. Leta efter en sån på ex Blocket om du vill spara en slant.
Har en Ariterm Biomatic 20+. De finns utan vattentank också. Funkar kanon och går billigt. Leta efter en sån på ex Blocket om du vill spara en slant.
2 2an #19 Medlem · 3 139 inlägg 25 feb 2014 00:46 2an Medlem 3 139 inlägg 25 feb 2014 00:46 #19 Ecotec miniQ 20/25 kW ligger väl på drygt 22000:- då kan du köra med brännaren du har å sen går de bara byta brännaren till mer underhållsfri senare
Ecotec miniQ 20/25 kW ligger väl på drygt 22000:- då kan du köra med brännaren du har å sen går de bara byta brännaren till mer underhållsfri senare