:rolleyes::rolleyes:Det finns nog kinespannor för pellets också om du nu letar det billigaste. Eller kolla på kotly efter någon polack eller öststatare. Annars har jag en gjutjärnspanna du kan få billigt? En skoglund-Olsson från -51 som slukar allt.. :)
 
Ulma har en laddpanna. Asktömning 1½-2 ggr/år i snitt
 
Har en Ariterm Biomatic 20+. De finns utan vattentank också.

Funkar kanon och går billigt.

Leta efter en sån på ex Blocket om du vill spara en slant.
 
Ecotec miniQ 20/25 kW ligger väl på drygt 22000:- då kan du köra med brännaren du har å sen går de bara byta brännaren till mer underhållsfri senare
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.