Hej, har problem med electrolux kombitvättmaskin. Bor i nybyggd hyresrätt. De har haft den på service flera veckor men hittar inget fel. Den första som stod här vid inflytt fick bytas ut då det blev obalans. Min nuvarande luktar stickande, bränt vid torkningsfas. Kände igår att det nu luktar bränt vid centrifugering. Körde tom maskin. Det verkar även som att själva maskin inte är helt fräsch. Luktat från golvet där den stått. Fick äntligen bort lukten då den var på service. Slangar är utbytta efter jag propsat på det. Har även läckt vatten, skum framifrån vid pump och inte velat starta efter jag tagit ut filter och satt i det igen. De vill inte byta ut den då de inte hittar något fel. Blir knasig på detta.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 845 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 845 inlägg
@electroluxaren brukar vara snäll och dela med sig av sina breda och djupa kunskap och erfarenhet. Hoppas han har tid och lust nu när vi vet vilken modell det gäller! 
Klicka här för att svara
