Nytt försök, men kanske det blir trångt. Det är inte säkert att det funkar, men det kan kanske ge lite inspiration.
 
  • nytt.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Slim: Håller just nu på att skissa på en idé där jag har bänkskåp, häll, spis o fläkt på sidan med dörren och diskho, kyl/frys osv på andra... och inget högskåp alls, blir nog mycket luftigare... skippat idén med bardisken, helt enkelt för litet kök.

screaming-deamon: Fint, något sånt hade ju inte varit fel, ställer till vissa problem dock... har nu en 10 olika lösningar, får pussla lite, gå igenom för och nackdelar osv, så ska det nog börja klarna, tack för inspirationen, ett bra tips jag fått av dig är att sätta hällen o fläkten på andra sidan!

Mvh
Nicklas
 
A
screamin-daemon skrev:
Mitt första försök:
Gillade denna men jag skulle öppna upp till ett större dörrhål så slipper man gå in "snett" i köket
 
det hade jag också velat göra men problemet är att på andra sidan om den väggen så finns trappuppgången..
 
A
Vadå har du ingen hall utan man kommer rätt in i köket eller?
 
jo, men ytterdörren sitter i princip i direkt vinkel mot köksdörren.. om du hajjar ? =)
 
Jag måste fråga: Vilket program använder ni för att göra de snygga 3D-skisserna? Skulle nämligen också vilja planera mitt framtida kök i datorn...
 
B
A
Kley skrev:
jo, men ytterdörren sitter i princip i direkt vinkel mot köksdörren.. om du hajjar ? =)
Aha, då e jag me
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.