Slim: Håller just nu på att skissa på en idé där jag har bänkskåp, häll, spis o fläkt på sidan med dörren och diskho, kyl/frys osv på andra... och inget högskåp alls, blir nog mycket luftigare... skippat idén med bardisken, helt enkelt för litet kök.
screaming-deamon: Fint, något sånt hade ju inte varit fel, ställer till vissa problem dock... har nu en 10 olika lösningar, får pussla lite, gå igenom för och nackdelar osv, så ska det nog börja klarna, tack för inspirationen, ett bra tips jag fått av dig är att sätta hällen o fläkten på andra sidan!
Mvh
Nicklas
screaming-deamon: Fint, något sånt hade ju inte varit fel, ställer till vissa problem dock... har nu en 10 olika lösningar, får pussla lite, gå igenom för och nackdelar osv, så ska det nog börja klarna, tack för inspirationen, ett bra tips jag fått av dig är att sätta hällen o fläkten på andra sidan!
Mvh
Nicklas
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 832 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 832 inlägg
Finns att ladda ner på http://www.ikea.se
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
