Vill installera kattlucka, men med möjlighet att återställa vid flytt.

Har en altandörr, med glas i övre delen och en träskiva i den nedre. Går det på något sätt att öppna dörren och sätta dit en annan skiva så att jag kan återställa när jag flyttar? Altandörr från Elit snickerier se bilder.

Alternativt, finns det att köpa liknande dörr som går på befintliga gångjärn, så jag kan placera min nuvarande dörr i förrådet och installera kattluckan i en ny dörr?

• Närbild på etikett på altandörr från Elit-Snickerier AB, med svensk fönsterkontroll-märkning och produktinformation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Etikett på en altandörr från Elit-Snickerier med specifikationer om vakuumimpregnering och skötselinstruktioner.
    Skapa konto
  • Altandörr i vitt med glasruta upptill och träpanel nedtill, öppen ut mot altan. Diskussion om installation av kattlucka utan permanent ändring.
    Skapa konto
  • Altandörr från Elit snickerier i halvöppet läge, visar gångjärn och låsanordning med trädgård i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Altandörr från Elit snickerier med öppen dörrposition, synlig träterass och insida av hus med möbler och golv av trä.
    Skapa konto
Spar den biten ni sågar ut. Sen om det ska återställas så sätter ni dit den igen och limmar en 3m plywood på båda sidor och målar.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.