Har just nu en firma hos mig som byter mitt tak.:)

De har plockat ner den gamla plåten som låg direkt på pappen.
De lägger sedan Bison Underlagstak direkt på den gamla halvdåliga underlagspappen, sen på med strö&bärläkt, är det ok?

Vet att det kanske inte är det bästa, men är det godkännt?

Bor i ett gammal hus från 1923 2plan med lite snetak på övervåningen, 45 grader taklutning.
 
Ser inga som hellst problem i det, om inte pappspiken på den gamla pappen vandrat upp med åren å gör hål i den nya.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.