Hej!
Jag är på jakt efter ett övervakningspaket där man kan ansluta minst 4 (inom/utomhus och mörker) kameror men utan inspelningshårdvara.
Utan det ska medfölja programvara för pc som man själv får installera och konfigurera upp. Stöd för Iphone och/eller fjärrövervakning/email skulle vara bra om det oxå fanns.

axis har pryylarna men camera station mjukvaran är inte gratis direkt

hmm jag såg det... 5000kr för en licens för 4 kameror... inte ett alternativ. Då kan ja ju lika gärna köpa ett färdigt paket med hårdvara från samsung eller liknade.

Hittade Dlinks "my dlink" men det är alldeles för epa... Finns det inget mellanting?

Snailman
har använt det här litegrann http://www.yawcam.com/

har fjärrstyrning på datorn som kamerorna är anslutna till, så kan kolla vad som händer...
alltså fjärrskrivbord win 7:s egna

Kapten_zanden
Kolla på www.deltaco.se de säljer ej till privatpersoner men de har "the shit". Jag har köpt mitt system där och då genom ett företag som är kund hos dem. Priserna för återförsäljarna är typ gratis i jämförelse...

Kapten_zanden skrev:
Kolla på www.deltaco.se de säljer ej till privatpersoner men de har "the shit". Jag har köpt mitt system där och då genom ett företag som är kund hos dem. Priserna för återförsäljarna är typ gratis i jämförelse...
tack för tipset :)

Det ska jag kolla upp, problem med att de inte säljer till privatpersoner går alltid att komma runt ;)

Vad är det för grejer du har?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.