Hej funderar att sätta in en kakelugn det har varit en kakelugn där den ska vara innan så det finns en kanal i skorstenen och är en betongplatta i golvet. Kolat lite på Gabriel verken och Kronans kakelugn är det någon som har lite erfarenhet det skiljer i pris på dessa två?