3 127 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Jära gård Jönköping
Hej
Min sambo och jag har bokat ett hus av Peab på Jära gård i Jönköping. Vore kul om det fanns fler som gjort samma sak. Dela tankar och idéer om tillval och prata ihop oss lite om Peab inte sköter sig.
För icke invigda så bygger Peab ett område med 24 kedjehus på Ekhagen i Jönköping. Bygget ligger såvitt jag förstått i startgroparna och vi väntar på att få skriva entreprenadkontrakt. Peab väntar nog på att kunna börja ta betalt.
Min sambo och jag har bokat ett hus av Peab på Jära gård i Jönköping. Vore kul om det fanns fler som gjort samma sak. Dela tankar och idéer om tillval och prata ihop oss lite om Peab inte sköter sig.
För icke invigda så bygger Peab ett område med 24 kedjehus på Ekhagen i Jönköping. Bygget ligger såvitt jag förstått i startgroparna och vi väntar på att få skriva entreprenadkontrakt. Peab väntar nog på att kunna börja ta betalt.
Kan du lugnt räkna med. De var 700 000:- dyrare än de som fick jobbet på vårt hus som kostar ca 5 000 000:- totalt. Bygger inte de SMOT huset med? Tror trots detta inte de är sämre än någon annat byggföretag, bara lite för stora i mitt tycke. Men måste vara det för att bygga 24 hus!
Har dom blivit brottslingar nu? Den allmänna uppfattningen är ju att det handlar om missbrukare, inte nödvändigtvis ett brott att missbruka.
Sen skulle man iof vara gladare om socialen inte byggde men det har ju varit känt sedan innan vi skrev kontrakt. Däremot vet vi inte ett jota om dom andra grannarna, finns ju många trådar här som bevisar att även grannar som inte hyr av socialen kan vara nog så jobbiga
Sen skulle man iof vara gladare om socialen inte byggde men det har ju varit känt sedan innan vi skrev kontrakt. Däremot vet vi inte ett jota om dom andra grannarna, finns ju många trådar här som bevisar att även grannar som inte hyr av socialen kan vara nog så jobbiga
Klicka här för att svara