Hej!
Nedgrävd stålväggspool...
Vi ska ha XPS 50mm i botten men vad använder vi för isolering runtom? Samma eller vad har ni för tips? Funkar EPS runt istället kanske eller finns det någon nackdel med det?
Hej!
Nedgrävd stålväggspool...
Vi ska ha XPS 50mm i botten men vad använder vi för isolering runtom? Samma eller vad har ni för tips? Funkar EPS runt istället kanske eller finns det någon nackdel med det?
Hur gjorde du? Blev det bra?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.