Måste? Det är väl lämpligt av ren självbevarelsedrift. Både för att minska risken att behöva bila bort eländet när den efter "inflytning" inte fungerar och för att undvika "pirr i benen".
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.