Isdispenser på husqvarna QT3549K är död.
Nån som här en idé vad som är felet.

P
ismaskinen är avstängd (kolla detta först annars...)
ej möjligt att återuppliva
endast bisättning kvarstår

Ismaskinen är ej avstängd. Displayen helt död. Har provat ha ut kontakten 2 dygn i samband med avfrostning då cirkulationsfläkten frusit fast.

P
om ismaskinen är avstängd så lyser inget i dispensern
beroende på årsmodell/serienummer kanske det finns reservdelar

Ok. Då ska jag kolla ikväll.

Om den är dyr hos electrolux så kolla Ebay. Samma ismaskin används i typ hundra olika frysskåp. Jag köpte min för 550:- + frakt, moms och tull då e-lux skulle ha 3500:-
Det är dock 5 år sedan :)

• Gilla
Macke1976
  • Laddar…
Har kollat nu, provat slå på isdispensern men inget liv. Den började med att krångla för nått år sedan slå av sig och vidare. Då gick den att få igång med att man drog ut kontakten en stund. Nu är den stendöd. Misstänker nått kretskort kanske? Funderar om man kan lista ut vad som är trasigt och kanske ge sig i kast med att byta ut?

• Etikett på en Husqvarna Electrolux kylskåp som visar modell, produkt- och serienummer samt tekniska specifikationer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P
M Macke1976 skrev:
Har kollat nu, provat slå på isdispensern men inget liv. Den började med att krångla för nått år sedan slå av sig och vidare. Då gick den att få igång med att man drog ut kontakten en stund. Nu är den stendöd. Misstänker nått kretskort kanske? Funderar om man kan lista ut vad som är trasigt och kanske ge sig i kast med att byta ut?
troligen kabeln i dörren en 6ledare vilken inte finns att få tag på längre

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.