En fundering.
Grannen tvärs över håller på att få taket omlagt. Jag är just nu hemma med barnen, så jag har fått chansen att titta lite vad de håller på med.
Pannorna är nu borta, och ny takpapp och läkt är på plats. Men jag reagerar på att de inte tagit bort remsan och klistrat ihop våderna med takpapp, samt att pappen är mycket skrynklig på sina håll.
Finns det någon anledning till att man väljer att inte klistra ihop takpappen?
Mvh En kanske för nyfiken granne