Ni som har en sådan, har den minne av ljusinställning?
Dvs om jag kopplar den via en extern väggbrytare för att tända och släcka lyset, måste jag ändå tända den på spegeln eller minns den i vilket läge den var vid frånkoppling?
https://www.ikea.com/se/sv/p/skejsel-spegel-med-integrerad-belysning-rund-dimbar-70523109/
Dvs om jag kopplar den via en extern väggbrytare för att tända och släcka lyset, måste jag ändå tända den på spegeln eller minns den i vilket läge den var vid frånkoppling?
https://www.ikea.com/se/sv/p/skejsel-spegel-med-integrerad-belysning-rund-dimbar-70523109/
Frågade samma sak i varuhuset och tjejen som jobbade där trodde man fick tända på spegeln om man släkt med strömbrytaren. Men så ar det alltså inte?A Ajlex skrev:
Nej, det går utmärkt att tända och släcka med den gamla väggströmbrytaren. Spegeln behåller minnet av senaste läge. Vi är nöjda. Lyser och speglar fint sen i våras.🙂Sara.77 skrev:
Klicka här för att svara
